Wednesday, September 9, 2009

aku dan ramadhan ke-15

wah arini tarikh lawa 090909 tp aku xdek la rse arini special sgt,ko rse arini special ke???
special la kalo arini besday koramkn!!hepy besday,tbe2 je ko ni
npe sume org suke sgt arini ek sbb tarikh lawa ke???
dh2 xyah la nk melalut kalo ko x tau betape special nye arini tuk beberape org,hihi
ok2 aku xmelalut terus kepada cerita kite tuk arini ek bole???
pejam celik2 dh nak masuk ari ke-20 ramadhan dahkan!!!so cmner koram nyer ramadhan
taun ni hope nye sume lebih baek dr taun lepas la kan!!!
tpkn aku rse taun ni aku nyer ramadhan x bpe baek la,npe weyh?ko ade buat jahat pape ke tim??
ntah la xtau nk ckp cmner.....
yg pasti nyer aku taun ni quran x abes2 lg,terawih bt sndr je,ntah la aku pn x tau la
tp hope nyer sume amalan aku taun ni walaupn kurang tp diterima ALLAH la
wah insaf aku dgr ko ckp cmtu tim...ye ke marila sme2 kate insafkn diri dibulan yg mulia ni
ni aku nk cter ni,dgr la ni ye kami sedang membace x leh dgr pe ko nk cter??
aritu aku g sabah g pose sane ngn mama,aku abgku n ayhku kteorg g sne sme2
ade la satu aritu kteorg dijemput oleh stuff2 mama tuk b'buke ngn dieorg kt ospital
so kterorg g la buke pose kt sne rmi la stuff yg join buke pose tu,dieorg buat buke pose tu
tiap2 ari jumat ikut turn la spe yg kne sediakn makan,i like this attitude keep going
tgh elok2 aku makan dgn sedap nyer,ade la sorg ni masuk bilik tu.
aku dh la duk dkt ngn pintu tu so kne la aku die masuk tu,nk tau spe yg msk???
seorg doktor lelaki masuk lalu berkata"eh sory2 x tau pulak ade org kt tepi pintu ni"
aku pn senyum je la xkn nk marah die pulak so aku smbg makan balik
then dr tu pn nmpk mama die pn tny ni spe lak sambil tunjuk kt aku n my bro
mama aku pn knalkn la "ni la ank dara n ank teruna sye ni"aku pn tunjuk la muke smbl snym2
dieorg borak2 then borak tbe2 aku dgr la mama ckp kt dr tu a.k.a dr azman
mama ckp ye la awk azman mne nk igt sye,then dr azman pn ckp sye
" xlupe la lebyh2 la mak mertua sye",wat the fish????ngada2 tul
lps tu mama aku tny la bile plk turn dr azman nyer mama aku dh x sbr nk tggu die msk
dr azman nyer turn minggu dpn maksud nye this friday lakn..
pastu leh plk mama aku ckp ala sedyh la cmni ank sye xdek dh msk tu.haa??apekah sume ni
dr azman pn buat2 la muke sedyh segala xleh bla...aku plk la jd topik mse buke pose tu
aku pn pe lg tgh elok makan tu terus la cover segala nye[ko mmg xleh bla la tim pasan lebyh]
hahahahahahahaahhahahhaah
puas aku gelak!!!!drazman mmg sengal sume org malam tu buat aku malu kot..hahah

dh la cter ni malu la plak nk cter segala benda yg mereka guraukn

sekarang ni dh masuk fasa terakhir bulan ramadhan iaitu dijauhkn dari api neraka
hope kte sume dpt segala yg baek di bulan ramadhan

p/s:adakah aku seorg yg perasan die ats kejadian yg aku cterkn kt koram kt ats td???


handoff


1 comments:

hanagembira said...

ko mmg PERASAN! hahaha
cecece moh x dpt medical student
dpt medical doctor terus! perhhh
ble ag weyh aku tpkse a blk jd pengapit ko nih haha. jks =D
mantap mu wakakaka ape ag g a sabah sokmo weyhh haaha sruh die wt kopok
pari2 aku ^_^..
moh cpt a blk x sbr aku nk dgr cte ko yg lbeyh menarik wehuuuuuuuuu =D

 
design by suckmylolly.com