Friday, August 13, 2010

i heart u guyz so much!!


tibe-tibe malam ni rse mcm nk menulis banyak2 kt blog ni xtau npe semangat datang malam ni
may be sebab lepas kua ngn member2 yg aku cinta td so semangat aku tuk menulis malam ni
membuak2 tuk menekan papan kekunci ni so aku terus la menekannye..ahahah
orang laen sebuk duk tulis pasal bulan ramadhan tp aku plk sebuk duk tulis mnde laen
xpe nnt kte bt post bulan ramadhan ye byk je nk tulis tp satu la ye...
jgn risau skrg ni semangat dh datang so nantikn belog ni diupdate smpi koram sume x larat nk bce
b4 ni nk tulis pasal mnde laen tp sebab arini br je lepas kua ngn koram tbe2plk
teringat nk tulis pasal koram sume tau x!!
but first nk gtau koram ni yg i heart u guyz so much...koram paham x!!
krun,anith,pikah,idayu,izzati*rindu ko*




seyes best gile mse kte kua g desa water park tu kalo bole kua cmtu lg mmg nk kua lg la
ngn koram pendek katenye,walaupn kua byk kali tgk muke same je tiap kali hangout
seyes x rase bosan langsung mmg best gile la
kalo nk cte balik zaman skola dulu mmg x abes la nk cte kt sni kn yg [pasti nye mse skola dulu sangat2 la seronok kot!!
krun kte kls same dr darjah 1-6 tp darjah 4 je la x*ko tinggal kn aku mse kls depan...
dulu ko selalu dtg lepak umh aku kn kte mndi dalam kolah same dulu tp skrg dh xbole kot
ye la sbb ko ngn aku dh besa mne muat nk masuk kolah umh aku tu dh..haha
pastu kte g lepak umh maryam*cik yam tolang la balik cepat,rindu sgt dh ni*
sume seyes rindu gile zaman2 tu kot n paling aku xlupe
kte selalu g beli ayam n ketang kt umh atok pikah n beli air mirinda ijau*bkn sirap ijau ye*haha
thnx 4 being wif me till now...
anith yg ni lg la kawan aku dr tadika sampi university kot hebatkn kte..ade xorg mcm kte
sama smpi university aku rse xdek kalo ade meh tunjuk..hihih
walaupn kte darjah 6 baru satu kls tp mse tu kte sume rapat gilekn geng meja tengah
sampai skrg ko geng aku smpi siap jd geng keramat plk skrg
thnx 4 support me n be wif me went i need u!!
pikah ni sorang lg kawan aku yg kecik molek ni,ingat x dulu ko penah dtg umh aku kte stdy sume2 kt balkoni bilik aku tp bkn stdy sgt pn sebuk bt mnde laen je..tp xpe aku suke..haha
n one more thing ko selalu je ajk aku lepak umh atok ko bile abes skola
i noe u storng u can do it..fikah iAllah ko bole..
idayu ni cik kak ni geng lari n beli ayam sme2 ngn krun dulu kn..best nye kte dulu kn
satu lg yg aku paling xleh lupe ngn koram sume,igt x dulu kte selalu maen maianan gotcha
yg najwa selalu bwk kte men time cikgu xdek je mestio men mnde tu best sgt dulu
men sampai x igt dunia kot...
mse kt desa water park




pn aku xkn lupe kot best gile dpt kumpul sume tp izzati xdek
kalo die ade lg best hope die akn kembali n geng kte pn complete la nnt kn suke nye dpt jmpe koram seyes x bosan..hurm k la aku pon x tau nk karang ape dh lg ni mcm dh ngntuk ni nk tdo la jap lg nk sahur plk...n for the last aku nk minx maaf ngn koram if sepanjang kte kawan ni
koram ade terase ngn aku ke kn same ade br or lame,terase ngn perangai aku or aku terlepas
cakap ke ape ke sory sangat2 aku xmo ilang kawan yg baek cm koram ni
hope sangat2 kte kawan sampi akhirat la insyAllah
lastly aku sayang koram ketat2!!


handoff

p/s:wah japlg nk sahur dh,selamat berpose sume semoga ramdhan kali ini m'beri penuh makne n better then last year..activiti dimesia bakal menyusul nnt kn ye..



3 comments:

kruN. said...

ahaaa kn mirinda ijau~ aku pon tatau la kemaruk sgt sirap ptg td.. sirap ijau lah jadinye wahaha :P
thenx timoh..very touching~~ T__T

nnt lah aku try apply gi mesir skali :PPP cm taik idung angan2 ^__^

lab u porebaaaaaaa mmuahhh!

Nur AfiQah MM said...

tQ mowh....
sayang ko....

Thanx 4 being there guys....

Luv U forever....

drcaries said...

krun cH:wah seronok nye kalo bole apply dtg mesir tp aku rse better aku yg apply g korea..hahah

cik pearl:love u to dear!! besties 4 ever...

 
design by suckmylolly.com