Saturday, December 5, 2009

jamuan best tp x best

mesti koram tetanye2 npe tajuk cmtu ye la cakap best pastu xbest plak mne satu ni sebenar nyer,cmni sebenarnyer ritu mse raye kt sni ade la buat satu jamuan ni mule2 best pastu x best meh sni nk cter dengan detail nyer..
pada hari raye eid adha yg ke-4 satu jamuan telah berlansung di istad gammah anjuran pihak yg sepatut nye la kan,pagi tu aku k ika hana bukan men semangat lagi la bangun siap2 awal2 pagi nk g jamuan tu sebab nye 100 org terawal dapat duet raye tu pasal la cepat2 siap pagi tu,tp kteorag igt kteorg ni xdapat dh duet raye ye la rase cm lambat dh kot jamuan tu stat around kul 8.30am cmtu la tp kteorg dalam kul 9.30am.
otw mse nk g jamuan kteorg sebuk la duk kire kteorg ni org ke bape la x dapat la duet raye tu nnt*terukkn kteorg ni g jamuan duk pk duet je*(ala dh org nk bg x salahkn)hihi cube teka kteorg org ke bape?? sape dpt teka die memang hebat la
sampai2 tu kteorg disambut oleh due org gadis ayu iaitu yana n tuty..dieorg "cakap koram
nape datang lamabt xleh dh la duet raye"kteorg ni dengan sedyh nye nk blah la dr counter pendaftaran tu but then dieorg cakap koram dapat la duet raye sbb koram di kire orang terawl la..huhu
cube teka kteorg org ke bape??kteorg masuk dalam golongan 20 terawal kot xleh
blakn???hahah lawak gile so kteorg pn dapat la duet raye..hihihi





mse kteorg smpi tu para siswa tgh takbir raye kot,kire nye kteorg x lambat la takbir raye pn x abes la lepas tu cm base la kalo dh name jamuan hari raye mseti la ade ucapan2 meraka2 yg sepatutnye,kami juga turut die hiburkan dengan persembahan oleh dua band mansura..best gak la dieorg nyanyi tu ye la dr xdek lansung tu kire ok la kan x gitu
then ape lagi kteorg pn makan la bile makan di hidangkan...sedap2 sungguh sedap makan itu siap2 makan aku pn bangun la jalan2 nk cr mmbe2 aku ckp rye mseti la jmpe kawan pe lagi keja aku kalo bkn snap sne snao sni mmg keje aku lebyh2 lg bile aku dh ade camera sndr ni makin banyak la gambar yg aku nk amk nyer xyah ckp la ko tgk la gmbr yg aku sempat snap ni..hihih














dh lihat gambar itu sume??aku letak sket je la kalo nk tgk byk2 bleh tgk kt fb aku ye...
ni nk cter pasal jamuan ni xbesh plak,ni nak stat em
o ni,lek2 sabar fatimah azzahara sabar yer!!!cmni mse kteorg tgh jalan2 cr mmbe2 dak2 gigi sume igt nk amk gmbr ramai2 la so kteorg jalan2 n kua dewan la kejap then ade la plak hamba Allah sorang ni die suh kteorg masuk dalam dewan sbb program x abes lg,aku x kesah la kalo die nk suh kteorg masuk tu tp yg nk hangin satu bandan nye biledengan cara die suh kteorg masuk dewan tu,mse tu kteorg tgh snap2 gambar kt lua dewan la nk tau die ckp cmner??ni aku tulis ngn wane laen ape yang die cakap kt kteorg..ready x nk dengar ni???
koram nk masuk ke x nak ni??kalo x nak masuk boleh balik skrg ek kteorg x nk sepah2 kt depan ni
perhh memang panas gle la lepas dengar die ckp cmtu kalo ye pn nk suh kteorg masuk or wateve la kn gtau la lek lok kteorg bole je masuk or balik ye la ckp raye mesti la sume org nk jmpe kawan n snap gmbr sket2kn x gitu??pastu kteor pe lagi dengan panas baek balik la kot dah kne halau watpe nk duk situ lagi yg lagi sedyh nye ade la mmbe aku yg duk dalam dewan tu die nk kua pintu dewan dh kne tutup so die pn xleh kua la
kteorg pn pulang la g sambung raye kt umh k ika plak!!!

the end


p/s:mase ari raye i sume housemate aku xdek kot~sob2 dieorg sume still kt alex lg raye n shopin sakan kt sne!!!

handoff


1 comments:

hanagembira said...

HAHAHA MEMANG COOL GLE DOE.
AKU FOLLOWER KO YG SETIA MOH!
KEEP ON BLOGGING KAYH!
YEHAAAAAAAAAA
:D

 
design by suckmylolly.com