Saturday, May 29, 2010

kisah sebuah pembunuhan



kisah ini berlaku pada 2 ari yg lepas di sebuah umh pelajar pergigian taun 2
kisah pembunuhan ini mesti tidak diketahui umum kerana siasatan masih di jalankn
menurut saksi pemubunh mula menyerang setelah deganggu oleh mangse beberape kali
mangsa jgk turut mengangu saksi tepi saksi tidak mampu bebuat ape pape2
kejadian ini belaku anta jam 7-12 malam
setelah penat mangse bergelut akhirnye mangsa tidak mampu melawat lalu tumpas di tangan
pelajar tersebut
begitu terajis pembunuhan ini berlaku
saksi bekate pembunuh telah mengetuk mangse2 beberapa kali dan 1 mangse
dikurung sebelum dibunuh oleh nye didlm tingkap kecil*bayangkn mangse diekurung
ditempat yg kecil dan sempit*
apabile mangse meberontak pembunuh tesebut dengan kejam nye menyembur mangse dengan
alat pemedih mata lalu mangse mati ditempat kejadian
pelajar tesebut bukan saje membunuh 1 orang mse tetapi beliau telah membunuh
seramai 3 org mangsa tanpa bantuan dari sesiape pn
setelah siasatan dijalankn terdapat senjata yg digunakn oleh pelajar tesebut
mengikut lojik akal senjata tersebut tidak mampu membunuh oleh kerane sifat amarah
pelajar tesebut beliau mampu membunuh dgn menguna senjate tersebut
pembunuh juge telah membuat pengakuan bahawa beliau memang sengaja membunuh mangse2 tersebut adalah disebabkn beliau telah cube mengahalau n memintak supaya
mangse2 tesebut tidak mengangu beliau dan juge rakan beliau
akn tetapi ke tiga3 mangse tesebut tetap menganggu beliau dan rakannye
maka pelajar tesebut tepakse membunuh bg mengelakn dr diganggu oleh ketiga3 mangse
pelajar tesebut bejanji sekiranye kaum keluarge mangse tidak menganggu keamannye
beliau juga tidak aku membunuh kaum keluarge mangse2 tersebut untuk akan datang
mari kte lihat gambar mangse2 pembunuhan tersebut


gambar hiasan(mangse sebenar serami 3 ekor sahaje


turut terbunuh dalam pegekutan tesebut

haa...
padan muke ko lalat spe suh ko kaco aku stdykn tgk ape dh jd ngn ko
kalo dtg sni bukan nk belaja membunuh tp nk belaja gigi la
so jgn underaestimate aku ye lalat..
pesan kt family n kaum kerabat ko jgn kalo budak2 sni nk stdy ye kalo x js la mcm citer kt ats tu..hahahahaha

p/s:kejam x aku??tp aku xdek niat pn nk bunuh lalat n nyamuk tu tp
dieorg byk sgt asyik kaco aku je
tpkn kadang2 bagus gak lalat tu kalo aku tdo lebyh or x bgn solat subuh lg
dieorg pn mule la kaco aku suh bgn stdy n solat
aku time kasih kt yg tlg aku tu n benci kt yg kaco aku tu ok...

hand off




5 comments:

kruN.ch said...

kah kah adoii tatahan gelak :P cm kt kedai mamak bunuh lalat pkai gam! hahahahahahahahahha

drcaries said...

xdek la aku pki gam mck oi..aku bunuh pki seliper n spray nyamuk je la..sni mne la ade gam mc tu kalo adekn best sng keje aku..hahha

nurhazwani =) said...

drcaries tlonglah igt kan btul2 ado pmbunuhan! haha best best best <3

hanagembira said...

HAHAHA SENGAL KLO X DAH HEBOH DAH AKU RASE ;PPPPP
SUME TA BERANI KUA UMH
WAKAKKAA

drcaries said...

haha kalo betulaku pn x berani kua umh..tp kalo la lalat2 ni bole phm kn bgs mesti sume pn x berani kua umh tkt jmpe aku..hahah

 
design by suckmylolly.com