Wednesday, May 26, 2010

mimpi yg pelik

yeah!!!exam practicle dh abes pagi td ..
dengan berakhir nye exam histology maka ber akhir la exam practicle tuk taun ni..wehuuu
td exam histo alhamdulillah la tp ade gak la yg kompius tu mmg xleh nk bt pe la hopenye sume ok dh lulus ngn cemerlang la..today a little bit sedyh sbb amrru belly x exam skali ari ni..haha
tp xdek la sedyh sgt base je bkn..hahahaaha*gedik je lebyh ko ni tim*
bebalik kepada tajuk ket arini mimpi pelik ye tauan2 dan puan2
sebenarnye aku mimpi ni dalam 4 ari lepas tp sbb exam nye pasal x sempat la nk tulis
n cter pasal mimpi aku ni so skrg aku ade kelapangan jd nk bekonsgsi la sket pasal mimpi tu seyes smpi skrg aku still curious bout that dream ok!!!
ok kte mula kan ngn watak2 yg ade
1-hana mhm
2-anith aminuddin
3-maryam halimi
4-zulhelmi fikri
5-amirul asyraf
6-jaril hakimi
7-kaum kerabat hana
ok cmni mimpi tu start aku g umh hana ngn anith g umh hana ntah bt pe pn aku xsure la
tp kteog lepak lme gak la smpi aku siap2 mndi segale kt umh die kn
lepas siap2 aku mndi n anith tgh lepak kt katil hana tbe2 dtg plk pakcik die tnye aisyah ade x??
aku ni mne la nk tau spe aisyah kn so jwp la xdek
*still dlm mimpi lg ye*
lepas tu aku baru tau la yg sume kaum kerabat hana dtg sbb kak farah a.k.a kak ala die dh
bersalin n dapat anak lelaki*congrate hope jd dpt betul2 in real life*
pastu aku ni mmg panas la ngn hana ye la mne x nye family die sume dtg die x turun pn duk
kt ats buatmnde ntah smpi aku ngn anith malu kot tibe3 nyebuk kt ctu ngn family die
then aku pn naek la atas jmpe hana skali die sebuk duk begayut ngn handphone kt ats tu..
lg la aku marah tp kn..nk tau die gayut ngn spe??hahahah
jeng2...jeng....jengg
pastu x sempat aku marah hana die bg aku bce stu surat tu la ntah dr spe ntah
die sebuk gayut kn so die suh aku bce dulu then br die cter...
lepas tu aku bce la surat tu tp x smpt abes la sbb tibe2 je ayah die pngl so kteorg xsmpt story la
tp yg pastinye hana ajak aku g umh die sbb die sebanrnye nk cte kt aku psl BAKAL SUAMI die
*dlm mimpi tu la*
ni dh nk stat masuk bab2 pelik dlm mimipi aku ni..koram ready dh ke ni??
lepas dh lepak umh hana tu aku ngn anith nk balik la kn tp yg pelik nye
td kn aku dr umh hana mse nk kua umh tu tbe2 plk la jd umh maryam pulak nye
wah mmg2 buat aku pening la*dh ko dlm mimpi sbb tu la pelik cmtu kalo dlm real life mne ade*
ok skrg kte cter maryam plk ye....
kteorg kn nk balik then maryam nk anta la bkn anta aku tp anta anith la
umh aku sekangkang kere je pn nk anta bt pe aku blk sndr la
tp sbb nk anta anith aku ikut la..haaa yg pelik nye
bkn maraym yg bwk kete tp kteorg tggu org laen dtg amk..mule aku igt tggu sepupu die
helimi tu tp helimi smpi xdek plk la kteorg nk kete die
then smpi la kete perdana ni n tuan kete tu pn kua la..
koram nk tau x spe yg kua dr kete tu ..hurmm punye a tekejut aku bile tgk amirul yg kua dr
kete tu ye la mne x tekejut nye aku sbb nye die kua ngn rambut ala2 punk tercacak2
plus die pki sua pendek yg ntah ape rupe die aku pn x tau..
setahu aku amirul tu bdk kemas n smart la dressing die selalu nye ni ntah
ape gaye die pn aku x tau
pastukteorg pn anek la kete tu then nk g la anta anith tp xdek la plk g anta anith straight blk
kteorg singgajumh spe tah sbb mirul ckp nk jmpe mmbe die jap
kreorg ni tumpang kete die je kn so ikt je la msk la stu umh ni...
skali tgk2 mmbe die yg kua tu jaril plk..lg la aku pening
pastu tgh duk2 borak tbe2 anith plk tnye soalan kt jaril tu then die dieorg borak mnde tah tp
macam rapat gile la mc mmg best fren n si maryam plk tgh borak ngn mirul aku je la yg duk sorg2 duk paham situasi yg berlaku tu...
lepas tu kteorg pn anta anith balik tehn tbe2 aku ter sedar abes la mimpi aku tu..
so xtau la ending die cmne??

persoalan aku skrg ni nye??
1-spe yg nk jd bakal suami hana??
* tu npe la aku x smpt tgk muke mamat tu mse bc surat tu kalo x mse sng nk cr spe kn??haha
2-npe maryam ngn amirul plk??lg pelik bkn ngn zarfi ke??
3-anith baek ngn jaril??apekah??

spe rse die ade jwpan tu aku nye mimpi ni tlg la gtau aku smpi skrg terpk2 kot..hahah
padahal mimpi je pn ko smgt pk tu pahal??


p/s:aku rse ni sbb exam nye pasal smpi aku mimpp plk la dh..haha ke tande nye
aku kne blk mesia taun ni??haha tp mcm kompem x blk je..
sepatutnye post ni smlm tp arini br bole post la..hihi

ok now stdy biodent tuk oral plk..hihi



muke pelik pk mimpi..haha



handoff









5 comments:

Anonymous said...

isk3...kot yerr pon kuat sgt stdy,jgn laa mimpi smpi cmtu skali ctenyerr..pjg mmpi awk nih...hehehehee.....;)

drcaries said...

haha..mimpi tu xdek la pnjg sgt bile die ceritakn maka kelihat begitu pnjg la..hihi
xdek l stdy kuat sgt..base2 je...

kruN. said...

haha okeh timah onn..pasni byk2 mimpi aku lak ekekeke mmuahhzz

hanagembira said...

wah3 siap cte tuh.. aku pun tpk pk nh
;pppp
tp aku rase mcm ade sesuatu je disebalik mimpi ko tu *winkwink :)))

drcaries said...

~krun:haha ok2 nnt aku mimpi ko byk2 tp petang td dh mimpi aku kua ngn ko n kte jmpe sume org...best sgt.

~hana:apekah maksud disebaliknye??
adekah ko bakal berkahwin x lame lg??hahah
jgn lupe aku nk jd pengapit ko..haha
nnt senang nk usha org...hihi

 
design by suckmylolly.com