Saturday, May 28, 2011

see you again my lovely hana banana



alhamdulillah arini umur aku dh 21 tahun 1 bln n beberape hari..bersyukur kepada Allah sebab bagi aku pnjam nyawa ni smpi skrg tp sepanjang 21 tahun aku idup ni blom cukup lg rsenye amalan aku ni*ni apehal serious semacam je ni dh la mcm xdek kait ngn tajuk pn kn*sabar la ade la ni nk kaitkn ni..kalo x sabar sgt sila tingglkn blog ni ye..hahahha*bajet ramai sgt la bce blog ko..hahahah*

okey meh nak citer ape kaitan die...sebenarnye aku tau pasal hana nk blk mesia 2 or 1 hari b4 besday aku..berita die nk blk tu mmg tau lame dh cume x confirm je lagi then bile dh confirm tu die anta la mesg kt aku..mmg terkejut la kn tbe2 dpt mesg ckp die blk mesia for good akhir bulan 5 ni iaitu 3 ari lepas..dh la aku tgh makan kot time tu mmg x lalu makan dh la lepas tu terus benti makan bls mesg die sume la...dpt berita tu mmg sedyh ye la sampai xlalu makan dh lepas tu...tp serious aku walaupan aku sedyh dpt berita tu tp aku hepy sgt sbb die bgtau aku dulu...taun ni kire last la besday aku celebrate besday ngn my lovely hana..huhu

then die pn buat la farewell party nk break the news yg die nk blk smbg stdy kt m'sia..lepas sume org tau macam surprise la hana dapatnye xkire la dr bdk2 AQ ke,GIGI ke pendek kata sume org sedyh n nk buat surprise la kat hana tp hana blk bukan sorg2 hanan pn ikut die blk nk smbg stdy kt m'sia jgk...hanan die ade masalah kesihatan sket that y la die blk smbg mesia..nk kne sebut ke surpriseyg hana dpt??tnjk gmbr je la bole x??nnt pnjg plk post ni...tgk la nnt kalo rajen lg ade la post cmne kteorg bt surprise party tu..
we had surprise party 4 hana wif AQ mates



sebab malas nk citer pasal surprise segale jom kte pendekkn citer psl mse nk hanta hana n hanan g airport la...flight dieorg dlm kul 130 cmtu la tp check in kul 10 so kterog grk dlm kul 6 pg cmtu la tremco tggu kt istad .tbe2 mcm dh x tau nk tulis ape so korg tgk gmbr je la yer...hahahhaahhah















handoff

p/s:nnt bile dh ade idea blk ceq sambung naa...


2 comments:

chenurulhusna said...

whats mena by handoff? :/

Anonymous said...

asalamualaikum untuk awak drcaries..dan tolong kirim salam kat untuk hana yer.

:s.y.d.

 
design by suckmylolly.com